Friday, November 23, 2012

להפסיק לאנוס את המצוות

אינו מפר את השולחן של החוק ניתן על ידי אלוהים למשה עבד, וצלצל לרצונו המוחלט של אלוהים, לפני מ'שנתי אלוהים דברו אל משה עבד, ואמר: ותאמר אלוהים אל משה, אני אשר נהיה. הוא הוסיף: "אמור לבני ישראל: `` אני בבוקר שלחתי אותי אליך.  שמות 3:14. אלוהים המשיך לדבר אל משה ויאמר: אני יהוה;  יציאת מצרים 06:02. אנחנו יודעים שאלוהים דבר אל משה, אבל כמו לאיש הזה, לא יודעים איפה זה. ג'ון 9:29. אלוהים, אחרי שהוא דבר לפני זמן רב, בפעמים רבות ובדרכים רבות לאבות על ידי הנביאים,  עברי 1:1, לדבר פנים אל פנים עימו בגלוי ולא באמירות חשוכות, והוא מתבונן בצורה של יהוה. מדוע, אם כן, שלא חשש לדבר נגד משה עבד?  מספרים, 00:08 ובאשר למתים שהועלו, האם לא קראו בהספר של משה, בקטע על הסנה הבוער, איך אלוהים דבר אליו, ואמר: `` אני אלוהי אברהם, ואלהי יצחק ואלהי יעקב? מארק 12:26, גם היום אומרים שאלוהים מדבר אליי. נבואה. באחד מקרים לקח אותי ולצעוק אלוהים אחז ..... '' וידבר ה 'אליי ואומר, אני ה 'שלך ללכת לוונצואלה, לאחר זמן נוסף מתבוננים ברוח לבית מקדש ראה בן האדם בחלון של המרפסת של בית המקדש, הוא נשאר עומד בחלון וראה כשנפרש גליל שהיה ב תפס את שתי ידיו מחוץ לבניין ואומר: הניסויים בגלל עמים, מפני שהפרו את המצוות ופעמים. בנו של איש, האיש האלהים את החלון!. בכל פעם שאלוהים מדבר אליי בקול נשמע, 3 לדבר איתי. לקח אותי למעמקי גיהינום הוא הקבר, הקבר, לקח אותי לגן העדן וגיהינום. אלוהים הוא אמיתי! השלושה האנשים האלוהיים הם אמיתיים העיניים שלי ראו ושמעו, שם, שאול, האדס, וגיהינום. משמעות של גיהינום. לא, ממש לא אומר שמקום של עינויים נצחיים, שלום לך החברים וקוראי אחי, שהחסד של שאר האדון עליו, שברכתו של אב תכסה הצאצאים והדורים שלך. ברור, אני רוצה את הטוב ביותר עבורך ועבור הדורים, העמים והאומות שלך. להפסיק לאנוס את המצוות "נשיקה". נביא: התרזה אקינו. ________________________________

No comments:

Post a Comment