Friday, November 23, 2012

<< ספר תהילים 109:28 אומר >>

<< ספר תהילים 109:28 אומר >> תן להם לקלל, אבל אתה תברך: כשהן מתעוררות, הם יהיו מתביישים, אבל עבדך ישמח.     בעקבותיך לתת הפניות אחרות בביטויים תנ"כיים מאוד חשובים הבאים: 2 שמואל 16:11 ויאמרו דוד אל אבישי ולכל עבדיו, הנה, הבן שלי יצא מהכרוך מחפש את החיים שלי: כמה וכמה אז זה ימינים? תן לו שימשיך לקלל כי יהוה אמר את הדברה. 2 שמואל 16:12 אולי מבט יהוה על הכאב שלי ולהחזיר לי טובים היום הקללה. ישעיהו 65:14 הנה עבדיי ישירו משמחה בלב שמח, אבל תעשתי לבכות עם לב עצוב ולגנוח רוח שבורה. נבואה. אני נביא של אלוהים, אלוהים שלך. עושה שחוק מאלה שלעגו לך, לחזק את אלוהים שלך. שלושה אנשים האלוהיים ישירים הצעדים שלך, שחסדו של האב, הבן ורוח הקודש יפגוש בדרך מיוחדת, בדומה לתוכל לנצח בארץ זו של החיים. החזק. נבואה. אני נביא של ה 'אלוהיך. נביא: התרזה אקינו. שלום. תפילה של ז'בז   קרא לאלוהי ישראל, ואמר, אה, אם אתה תברך אותי באמת, הגדלת הטריטוריה שלי, ואת היד שלך להיות איתי ולשמור עליי מכל רע, כך שלא אגרום לכאב!ואלוהים נענה לבקשתו. נבואה. אישור נבואי. לאבטח (משמעות). דבר אחד לחברה, לחזק או חזק כל אחד: לחזק דלת עם משקוף; בסס את המוניטין שלו עם צלחות חדשות. מאשר. - 2 אחיזה בטוחה מישהו מוצק ויציב: יש לך להחזיק בעמדה שלך לפני שתנסה לעלות, בכל יום אני מחזיק מהר יותר לדעתי. הם משלבים כפי שבוצעו. נביא.
  http://gravatar.com/taquino66

No comments:

Post a Comment