Monday, July 30, 2012

רפיח יהוה. השאלה, מה משמעותה?

רפיח יהוה. השאלה, מה משמעותה? רפיח יהוה - אני שמות, הילרים שלך 15: 26 *. _____________________________________________________________ מה הנושא בספר שמות 15:26. * ויאמר, אם תקשיבו היטב לקול יהוה אלהיך ולעשות את מה שנכון בעיניו, ולהקשיב מצוותיו ולשמור את כל החוקים שלו, אני מתכוון ליישם אף אחת המחלות ששלחתי על המצרים: כי אני, יהוה, הנני המרפא שלך. _____________________________________________________________ הפניות התנ"ך. נושא: הנני הילרים שלך!. רפיח יהוה. _____________________________________________________________ שמות 19:05: עכשיו, אם אתה לציית קולי ולשמור בריתי והייתם החזקה שלי בין כל העמים, מכרה היא את כל כדור הארץ; _____________________________________________________________ שמות 19:06:  ואתם תהיו לי ממלכת כהנים וגוי קדוש. אלה הדברים שאנחנו אומרים בני ישראל. _____________________________________________________________ שמות 20:02: אני ה 'אלהיכם אשר הוצאתי אתכם מארץ מצרים, מבית עבדים. _____________________________________________________________ שמות 23:25:  אבל לשרת את יהוה אלהיכם, והוא יברך את לחמך ואת המים שלך, ואני תסיר מחלה מקרבך. ____________________________________________________________ דברים 7:12:  זה יקרה, כי אתה שומע אותם צווים השומרים ולהגשים את ה 'אלוהיך ישמור את בריתו איתך רחמיו אשר נשבע אבותיכם. ____________________________________________________________ דברים 7:15:  ולורד לצאת ממך כל חולי, ולא לשים עליכם אף אחד מחלות ממאירות של מצרים אשר אתה לדעת, אבל רצונו של מי שונא אותך. ____________________________________________________________ דברים 12:25:  אין לאכול, כי זה יכול ללכת גם עם אותך ואת הילדים שלך לאחר, כי אתה עושה את הדבר הנכון לפני ה '. ____________________________________________________________ דברים 28:1:  זה יקרה אם בחריצות לציית יהוה אלהיכם, נזהר לפגוש את כל מצותיו אשר אנכי מצוה אתכם היום, יהוה אלהיכם תקבע לך גבוה מעל כל גויי הארץ. ____________________________________________________________ דברים 28:58:  אם לא אכפת לך ליישם את כל דברי התורה הזאת הכתובים בספר הזה, ייתכן לפחד זה השם המפואר ומפוחד, יהוה אלהיכם. ___________________________________________________________ דברים 28:60:  ולהחזיר לך על כל מדוה מצרים אשר פחדת, ולא לעזוב. _____________________________________________________________ דברים 32:39 ראו עתה כי אני `` אני ה ', ו לידי אין אלוהים. אני להרוג ולעשות חיים. הגעתי ואני לרפא, ואף אחד לא יכול לספק מידי. _____________________________________________________________ 2 - מלכים 2:21 ויבא אל המעיין מים, זרק מלח בו, ואמר, כה אמר ה ': `` אני הגלידו מים זו לא תיעלם כל עוד מוות או עקרות. תהילים 41:3: יהוה יהיה לקיים אותו ממיטת חוליו, על מחלתם, הם להחזיר את בריאותם. ___________________________________________________________ תהילים 41:4:  אמרתי: אדוני, רחם עלי, לרפא את נשמתי, כי חטאתי נגדך. ____________________________________________________________ תהילים 103:3:  זה מי סולח כל עוונותיכם, מי מרפא את כל המחלות שלך; ____________________________________________________________ תהילים 147:3:  הוא מרפא שבור ונקשר את פצעיהם. ____________________________________________________________ ירמיה 7:23:  אבל זה מה צויתי אותם לאמר: `` לציית לי ואני לכם לאלהים ואתם תהיו העם שלי, וללכת בדרך כל אשר אנכי מצוה אתכם, כי אתה עושה טוב. _____________________________________________________________ ירמיה 11:07:  `` כי זה הזהיר את אבותיכם ביום שאני העלה מארץ מצרים, עד שהראיתי ההתעקשות לאמר תשמע לקול שלי. " _____________________________________________________________ ירמיה 17:24:  `אבל זה יקרה אם אני מקשיב בתשומת לב - מכריז ה '- לא נטל בשערי העיר הזאת ביום השבת, וקידש את יום השבת, ללא כל עבודה על זה, _____________________________________________________________ ירמיה 30:17:  `` כי אני יחזיר לך בריאות לרפא את הפצעים שלך אתה - מכריז ה '- כי אתה כבר נקרא `` שהושלך לאמר זה ציון, ולאף אחד לא אכפת ".. הם קמים אלוהים! אישור נבואי. אלה היו אבות טיפוס המדויקים שלו מילים. הנני הילרים שלך!. הנבואה * לאחר 3:. 50 בבוקר ביום שני של חודש יולי 30, 2012. בעיני רוחי ראיתי את ההתגלות האמיתית יפה, נפתחו ארובות השמים וראיתי את אלוהים קומי. הנביא, תרזה ה 'אקינו. דברים אלה נכונים וקבצים מאת ה ', ואמר: רפיח יהוה. הוא גם הראה לי את התהילה של העיר הגדולה, הייתי מאשר את שמו לעיר:  אפגניסטן .... היה יפה, ראיתי עיר מלאה אנשים, הליכה, על ידי שדרה רחבה, אנשים הלכו מצפון אחזה דרום. אתה בעל יוקרה והדר. הוא גם הראה לי את השם של העיר קנדהאר היה באפגניסטן. מזל טוב על אפגניסטן ההישגים שלך: זה היה שמה של העיר. כי רקוב עם התגלות אלוהית זו יוצאת דופן שמים. ______________________________________________________________________________________ אני: תרזה אקינו, נביא ה ', אלוהים אדירים הוא *. עתירה: חזקה בכל. הנני הילרים שלך!. רפיח יהוה. ______________________________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment